Helaas hebben wij op dit moment het gewenste artikel niet op voorraad. We kunnnen het artikel voor je bestellen en we nemen contact met je op zodra het binnen is gekomen.
Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.
Je kunt je coupncode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Waardebon toepassen". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. Tijdens het afrekenen kunt u één kortings- en/of actiecode per bestelling gebruiken.
Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je Strego cadeau card" in het vakje "Heb je een gift card?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.
Vervelend om te horen dat je couponcode het niet doet. Controleer eerst of je alle hoofdletters en spaties goed hebt staan. Wil het dan nog niet dan kan je contact met ons opnemen via info@strego.nl of 035 621 6055 zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je couponcode niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.
Je hebt om de bestelling te plaatsen een account nodig. Een account is gemakkelijker omdat jouw gegevens opgeslagen zijn en je sneller je bestelling kunt afronden.
Heb je een bestelling met een waarde onder de €50, dan betaal je €5,95 verzendkosten. Heeft je bestelling een waarde van boven de €50, dan betaal je geen verzendkosten. Klanten uit België betalen bij een bestelling met een waarde onder de €100 in totaal €9,95 verzendkosten. Klanten uit België die een bestelling hebben met een waarde boven de €100 betalen geen verzendkosten.
Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling.
Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.
Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering, waardoor wij jouw bestelling direct gaan verwerken zodra de bestelling bij ons is geplaatst. Je kunt je bestelling via de retourprocedure kosteloos terugsturen of je kunt je bestelling eventueel aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
Omdat wij jouw bestelling niet direct verwerken vanwege de afleverdatum, mag je contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken wat we voor jou hierin kunnen betekenen.
Je mag even contact met ons opnemen zodat we even met je mee kunnen kijken naar de situatie. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben.
Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij geen bestelling. Je kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling ontvangen is.
Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.
Geen zorgen! Je ontvangt inderdaad drie bevestigingen, namelijk: één voor de bestelling, één voor de betaling en één voor de zending.
Dit kan kloppen, want je ontvangt deze uiterlijk voor 23:30 uur in je inbox.

Klantenservice

© Copyright Strego juwelier |