Heb je een bestelling met een waarde onder de €50, dan betaal je €5,95 verzendkosten. Heeft je bestelling een waarde van boven de €50, dan betaal je geen verzendkosten.
We streven naar een levertijd tussen 1-3 dagen.
Je ontvangt per mail een bevestiging over de zending. In deze mail staat de track en trace code. Dit betreft een link van DHL waarmee je de zending kan volgen.
Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling.
Dit is pas mogelijk als de eerste bezorgpoging is geweest. Je kunt een wijziging via de link van je track&trace doorgeven.
Je mag ons een e-mail sturen met een foto van de verpakking en het bestelnummer. Wij zoeken dit graag voor je uit en komen dan met een oplossing bij je terug.
Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt. Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code.
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van DHL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt dan 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van DHL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.
Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van DHL. DHL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link
Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. DHL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met DHL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.
Indien uw pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van uw postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.
Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Ander hulp nodig?

© Copyright Strego juwelier |