Gratis verzending
Altijd met cadeauverpakking

Veel gestelde vragen

Bestellen

Helaas hebben wij op dit moment het gewenste artikel niet op voorraad. We kunnnen het artikel voor je bestellen en we nemen contact met je op zodra het binnen is gekomen.


Je kunt je couponcode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij “Waardebon toepassen”. Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. Tijdens het afrekenen kunt u één kortings- en/of actiecode per bestelling gebruiken.


Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij “Verzilver je Strego cadeau card” in het vakje “Heb je een gift card?”. Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.


Vervelend om te horen dat je couponcode het niet doet. Controleer eerst of je alle hoofdletters en spaties goed hebt staan. Wil het dan nog niet dan kan je contact met ons opnemen via info@strego.nl of 035 621 6055 zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je couponcode niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.


Je hebt om de bestelling te plaatsen een account nodig. Een account is gemakkelijker omdat jouw gegevens opgeslagen zijn en je sneller je bestelling kunt afronden.


Heb je een bestelling met een waarde onder de €50, dan betaal je €5,95 verzendkosten. Heeft je bestelling een waarde van boven de €50, dan betaal je geen verzendkosten. Klanten uit België betalen bij een bestelling met een waarde onder de €100 in totaal €9,95 verzendkosten. Klanten uit België die een bestelling hebben met een waarde boven de €100 betalen geen verzendkosten.


Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling.


Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.


Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering, waardoor wij jouw bestelling direct gaan verwerken zodra de bestelling bij ons is geplaatst. Je kunt je bestelling via de retourprocedure kosteloos terugsturen of je kunt je bestelling eventueel aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.


Omdat wij jouw bestelling niet direct verwerken vanwege de afleverdatum, mag je contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken wat we voor jou hierin kunnen betekenen.


Je mag even contact met ons opnemen zodat we even met je mee kunnen kijken naar de situatie. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben.


Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij geen bestelling. Je kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling ontvangen is.


Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.


Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.


Geen zorgen! Je ontvangt inderdaad drie bevestigingen, namelijk: één voor de bestelling, één voor de betaling en één voor de zending.


Dit kan kloppen, want je ontvangt deze uiterlijk voor 23:30 uur in je inbox.


Betalen

Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaarstaat. Daarna vraagt jouw bank om een aantal gegevens in te vullen en autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling betaald is. Vervolgens kunnen wij direct overgaan tot verzending van jouw bestelde product(en). iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethodes: iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd, veilig en gemakkelijk iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken Betalen met iDEAL kan direct. Je hoeft geen account aan te maken of je te registeren Met iDEAL hou je constant controle en overzicht op je betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in je eigen rekeningoverzicht.


Afrekenen met Riverty is simpel. Voeg de producten toe aan het winkelmandje en kies tijdens het bestelproces Riverty als betaalmethode. Consumenten vullen hun persoonlijke gegevens in en ronden de bestelling af. Sommige webwinkels brengen wel extra kosten voor Riverty in rekening. Riverty heeft meerdere betalingsmogelijkheden. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om binnen veertien dagen te betalen. Betalen in drie termijnen of via een automatische incasso kan ook. De mogelijkheden kunnen per webshop verschillen. Riverty moet de bestelling altijd eerst goedkeuren. Mensen die in de schuldsanering zitten of onder bewind staan, kunnen meestal niet achteraf betalen. En wie voor het eerst via Riverty betaalt, kan nog geen hoge bedragen afrekenen. Riverty keurt ruim negentig procent van alle aanvragen goed.


Indien je houder bent van een PayPal-account kun je direct online betalen naar ons PayPal-account. Je betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat je direct weet of de betaling wel of niet wordt goedgekeurd. Heb je nog geen PayPal-account? Dan moet je jezelf eerst registreren op www.paypal.nl


Via ons betalingsplatform kun je in een veilige omgeving betalen met je Visa, Mastercard of American Express creditcard. De meest eenvoudige manier van online shoppen: gemakkelijk, snel en betrouwbaar. Wanneer je ervoor kiest om met de creditcard te betalen vragen we je om de volgende gegevens in te voeren: Creditcardnummer Vervaldatum (maand / jaartal) CVC-code (verificatiecode) Naam kaarthouder Zodra deze informatie is ingevoerd klik je op de knop “Versturen” en vervolgens wordt jouw bestelling doorgegeven aan ons systeem. Je zult zowel een bevestiging zien van jouw bestelling op onze website als een email ontvangen waarin jouw bestelling bevestigd wordt. Je creditcard wordt belast op het moment van levering. Alleen de bank heeft toegang tot je creditcardgegevens. Tijdens de transactie controleert Ingenico het kaartnummer, de verificatiecode en het adres. Wij krijgen vervolgens van Ingenico een elektronisch bericht of de bestelling kan worden uitgevoerd. Wanneer dit het geval is, krijgen wij de volgende gegevens: Naam Adres Telefoonnummer Bestelde artikel(en) Deze gegevens worden vanzelfsprekend ook door ons vertrouwelijk behandeld.


Verzenden

Heb je een bestelling met een waarde onder de €50, dan betaal je €5,95 verzendkosten. Heeft je bestelling een waarde van boven de €50, dan betaal je geen verzendkosten.


We streven naar een levertijd tussen 1-3 dagen.


Je ontvangt per mail een bevestiging over de zending. In deze mail staat de track en trace code. Dit betreft een link van DHL waarmee je de zending kan volgen.


Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling.


Dit is pas mogelijk als de eerste bezorgpoging is geweest. Je kunt een wijziging via de link van je track&trace doorgeven.


Garantie

Op horloges zit 2 jaar garantie vanaf de datum waarop het horloge is aangeschaft. Deze garantie geldt op het uurwerk, wijzers en de wijzerplaat.


– de batterij – glasschade – horlogebandje – kroon/schroef – horlogekast. Het product is beschadigd door onbehoorlijk gebruik, denk hierbij aan val- en krasschade door de koper. Het product is beschadigd door een aanpassing of reparatie door een derde partij hiermee vervalt altijd garantie. Beschadigingen door water en vuur. Veranderingen door normaal gebruik, krasjes op kastje, horloge en glas en de verkleuring van de bandjes door UV en gebruik.


Als je reparatie niet onder de (leveranciers) garantie valt, worden er kosten in rekening gebracht. De reparatiekosten zijn opgebouwd uit materiaalkosten, arbeidsloon en verzendkosten. Tot een bedrag van € 50,00 maken wij geen prijsopgave. Je gaat hiermee akkoord, indien je akkoord bent met de algemene voorwaarden. Vallen de reparatiekosten hoger uit dan € 50,00? Dan ontvang je eerst een prijsopgave.


Op sieraden zit 12 maanden garantie vanaf de datum waarop het product is aangeschaft. De garantie dekt alleen fabricagefouten en/of defecten aan het gekochte product.


Normale gebruikers schade. Schade door blootstelling aan extreme temperaturen en of chemicaliën Schade ontstaan door reparaties van derden


Op accessoires zit 6 maanden garantie vanaf de datum waarop het product is aangeschaft. De garantie dekt alleen fabricagefouten en/of defecten aan het gekochte product.


Normale gebruikers schade. Schade door blootstelling aan extreme temperaturen en of chemicaliën Schade ontstaan door reparaties van derden


Retourneren

Bij Strego Juwelier streven we naar volledige tevredenheid van onze klanten. Daarom kun je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een product retourneren, mits het ongedragen en in originele staat is.


Om een product te retourneren, kun je via het retourformulier je retour aanmelden.


Voor het retourneren van producten binnen Nederland zijn de retourkosten voor jezelf.


Na ontvangst en controle van het geretourneerde product streven we ernaar om binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug te storten op de gebruikte betaalmethode.


Ja dit kan via de winkel waar je het product hebt gekocht maar niet via de webshop.



Gratis verzending v.a. € 50,-
Wij verzenden dezelfde dag
Retourtermijn van 30 dagen
Altijd cadeauverpakking
Juwelier sinds 1943
7 fysieke winkels in NL

Volg ons

Ben jij klaar om je inbox op te fleuren met een flinke dosis inspiratie en exclusieve aanbiedingen? Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, krijg je als eerste toegang tot onze nieuwste content, productlanceringen en fantastische kortingen.

Facebook Instagram
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.
Facebook Instagram